REGULAMIN
i polityka prywatności

Koniecznie przeczytaj przed złożeniem zamówienia!

Będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie i podpowiedzi
dotyczące ewentualnych nieścisłości lub treści merytorycznej regulaminu.

I. Postanowienia ogólne

1. Właścicielem strony jest Pracownia Znaku Michał Stencel z siedzibą w Zagłębiowska 37, 52-007 Wrocław, NIP: 8992602805, REGON: 362947070, adres e-mail: biuro@pracowniawizytowek.pl
2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
3. Oferowane towary i usługi są wolne od wad fizycznych i prawnych.

II. Składanie zamówień i informacja o zamówieniu

1. Zamówienie złożone w naszej firmie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Składanie zamówień odbywa się wyłącznie drogą e-mailową.
3. Do finalizacji zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się pod adresem https://pracowniawizytowek.pl/zamowienie

III. Korespondencja

1. Prowadzenie jednoznacznej korespondencji przyśpiesza realizację złożonych zamówień oraz pozwala uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.
2. Cała korespondencja dotycząca zamówienia powinna być prowadzona z jednego adresu e-mail.
3. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikłe z prowadzenia korespondencji w sposób niejednoznaczny.
4. Za wiążącą uznajemy wyłącznie korespondencję pisemną (e-mail).
5. Nie rejestrujemy rozmów telefonicznych, dlatego wszystkie informacje udzielane tą drogą mają charakter orientacyjny.

IV. Projekty graficzne

1. Termin wykonania projektu graficznego zależny jest od obłożenia pracą naszego studia graficznego i ustalany jest indywidualnie
2. Termin wykonania projektu graficznego ma charakter przybliżony. Uzależniony jest on od czasu dostarczenia przez Klienta wszystkich niezbędnych materiałów i informacji koniecznych do przygotowania projektu.
3. Projekty do akceptacji wysyłamy e-mailowo.
4. Wszelkie korekty do przesłanych projektów należy przesyłać do nas drogą e-mailową.
5. Nie korygujemy projektów przez telefon. Wszelkie sugestie przyjmujemy wyłącznie droga e-mailową.
6. Klient zobowiązany jest dokładnie sprawdzić poprawność merytoryczną projektu. Po zatwierdzeniu projektu reklamacje dotyczące literówek, błędów w numerach telefonów itp. nie będą uwzględniane.
7. Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z wykonania projektu
8. Zastrzegamy sobie prawo do umieszczenia zdjęć wykonanej realizacji na naszej stronie internetowej www.pracowniawizytowek.pl w celach marketingowych.
9. Koszt wykonania projektu wraz z przygotowaniem do druku wynosi 120, 150 lub 250 zł/netto w zależności od wybranego pakietu cenowego.
10. Nie przenosimy na klienta praw autorskich oraz nie przekazujemy plików otwartych. Są one możliwe do nabycia za dodatkową opłatą w jednym z pakietów.

V. Realizacja zamówienia

1. Nie ponosimy odpowiedzialności w sytuacjach, gdy plik graficzny otrzymany od klienta zawiera błędy powielone w druku.
2. Kolory finalne zadruku oraz uszlachetnień mogą się różnić od wybranych przez klienta. Jest to spowodowane różnicami pomiędzy rodzajem używanych farb oraz kalibracji monitorów.
3. W przypadku realizacji z tłoczeniem na niektórych materiałach mogą pojawić się artefakty spowodowane zagęszczanie papieru przez docisk. Jest to naturalne zjawisko występujące głównie w przypadku druku typograficznego na ciemnym podłożu.

VI. Płatność

1. Wszystkie płatności muszą zostać uregulowane z góry, przed rozpoczęciem realizacji.
2. Przelewy należy wykonywać na podany przez nas numer konta podany na fakturze pro-forma.
3. Tytuł przelewu musi zawierać numer pro-formy wygenerowany przez nasz system.
4. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualnie opóźnienia wynikłe z błędnego określenia tytułu przelewu lub niewłaściwej kwoty.
5. Jeśli Klient nie wyrazi innej chęci, standardowo faktury-vat przesyłamy w formie elektronicznej na korespondencyjny adres e-mailowy Klienta.

VII. Termin realizacji

1. Terminy realizacji podawane są w dniach roboczych i są określone dla każdego zamówienia indywidualnie podczas korespondencji e-mailowej.
2. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaakceptowania przez klienta poprawnych plików, wypełnienia formularza zamówienia oraz zaksięgowania przez nas wpłaty na koncie bankowym.
4. Zastrzegamy, że czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć od założonego.
5. Informacja o zatwierdzeniu plików do druku przesyłana jest drogą elektroniczną na korespondencyjny adres e-mailowy.
6. Czas realizacji wizytówek letterpress zazwyczaj wynosi ok. 16 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
7. Termin realizacji nie uwzględnia czasu dostawy do Kupującego zrealizowanego zamówienia.

VIII. Dostawa

1. Przesyłki pakujemy w przeznaczone do tego celu opakowania jednostkowe i zbiorcze, mając na uwadze to by towar dotarł do Klienta nieuszkodzony.
2. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich UPS, DHL, FedEx, TNT i DPD.
3. Jeśli Klient do momentu wypełnienia formularza zamówienia nie wyrazi sprzeciwu – przesyłkę do 30kg na terenie Polski wysyłamy standardowo kurierem UPS w cenie 19 zł/netto.
4. Wszelkie rabaty i zniżki (np. darmowa wysyłka zamówień powyżej 500 zł/netto) dotyczą pojedynczych przesyłek do 30kg na terenie Polski. Pozostałe paczki lub duże zamówienia rozbite na kilka przesyłek nie są uwzględniane w rabacie.
5. W dniu wysyłki informujemy e-mailem Klienta o fakcie nadania paczki.
6. Chęć skorzystania z usługi wysyłki anonimowej (bez naszych danych na liście przewozowym) należy zgłaszać przy składaniu każdego zamówienia, którego ta usługa ma dotyczyć
7. Dostawa przesyłki następuje planowo następnego dnia roboczego licząc od daty przekazania przesyłki firmie kurierskiej.
8. Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia paczek wynikające z niewłaściwego ich traktowania przez firmę kurierską. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać z kurierem protokół uszkodzenia i powiadomić nas o tym fakcie.
9. Zastrzegamy sobie prawo obciążenia Zamawiającego kosztami magazynowania lub przeadresowywania przesyłki w przypadku nieodebrania paczki w przewidywanym dniu dostawy.

IX. Reklamacje

1. Reklamacje wynikłe z ewidentnej winy drukarni dotyczące jakości druku oraz niezgodności z zamówieniem rodzaju lub ilości otrzymanego towaru, są rozpatrywane na korzyść Klienta.
2. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są wyłącznie drogą e-mailową.
3. Reklamację można złożyć w ciągu 7 dni roboczych od momentu obebrania towaru. Wszelkie reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 48h od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
5. Zgłaszając reklamację należy posługiwać się numerem pro-formy lub faktury-vat zamówienia.
6. Uzasadnione reklamacje będą rozpatrywane tylko w przypadku, zwrotu całej partii reklamowanego zamówienia.
7. Reklamacje, dotyczące odchyleń barwnych w druku oraz na zastosowanych uszlachetnieniach, nie będą uwzględniane.
8. W kwestiach spornych dotyczących interpretacji przesłanej korespondencji obowiązują zasady pisowni, gramatyki oraz interpunkcji języka polskiego.
9. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne straty wynikłe z nieterminowej realizacji zlecenia, aczkolwiek dokładamy wszelkich starań by takie sytuacje nie miały miejsca.
10. Nie ponosimy odpowiedzialności prawnej wynikającej z treści i formy dostarczonych do druku prac, w tym za naruszenie praw autorskich i innych praw osób trzecich.
11. Nie odpowiadamy za skrócenie lub wydłużenie terminu realizacji zamówienia jeżeli ma to miejsce z przyczyn od nas niezależnych.

X. Prawo odstąpienia od umowy

1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy oraz świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

XI. Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

XII. Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody.

XIII. Wejście w życie i zmiany regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej.
2. Zastrzegamy możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dniu złożenia zamówienia przez Klienta.
3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji.

XIV. Polityka prywatności

1. Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych
przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług oferowanych poprzez Serwis.
2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Pracownia Znaku Michał Stencel z siedzibą pod adresem Zagłębiowska 37, 52-007 Wrocław. NIP 8992602805, REGON 362947070. Kontakt z administratorem danych osobowych może się odbywać w formie e-mail pod adresem biuro@pracowniawizytowek.pl.
3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne
procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom
nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z
odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o
świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i
aktach prawa wspólnotowego.
4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz
w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy
stronami umowy. Zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres uzupełnionych przez Klienta, a następnie przesłanych Sprzedawcy za pomocą odpowiedniego formularza, danych. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez okres 5 lat, a potem będą usuwane, o ile dalsze ich przetwarzanie nie wynika z innej podstawy prawnej.
5. Dane osobowe Klientów mogą być powierzane do przetwarzania, jedynie w celu realizacji Umów Sprzedaży i umów o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, firmie hostingowej, firmie świadczącej usługi księgowe dla Sprzedawcy, firmie kurierskiej oraz podwykonawcom współpracującym ze Sprzedawcą. Podmiot przetwarzający dane osobowe Klientów, w oparciu o Umowę powierzenia będzie przetwarzać od wejścia w życie RODO dane osobowe Klientów, za pośrednictwem innego podmiotu, wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody Sprzedawcy. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być także udostępnione: odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w
następujący sposób:
a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
b) poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].
7. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
8. dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego
formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego
9. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione
osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
10. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam
umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich
danych w dowolnym momencie.
11. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które
może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie
ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich
zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
12. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony
internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez
serwis www.pracowniawizytowek.pl. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz
regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?