Skip to content

FAQ

Masz pytania?
My mamy odpowiedzi!

faq-pytania-pracownia-wizytówek

W zależności od wybranego pakietu, koszt przygotowania projektu wizytówki od zera kosztuje 199, 249 lub 299 zł/netto. Wszystkie pakiety możesz porównać i zamówić tutaj.

Posiadamy pewien zasób gotowych projektów, które udostępniamy za darmo z możliwością zmiany danych na swoje. Można je zobaczyć tutaj.

Zdajemy sobie sprawę, że zamawianie robionych na zamówienie produktów może być problematyczne. Dlatego staramy się, aby proces projektowania przebiegał jak najbardziej bezboleśnie. Po otrzymaniu od Ciebie niezbędnych informacji, nasi graficy przygotują koncept i prezentację wizytówki, oparte na foto-realistycznej wizualizacji i szczegółowej specyfikacji technicznej. Dzięki temu Klient może od razu zobaczyć, jak będzie wyglądała jego przyszła wizytówka. Następnie, po otrzymaniu Twojej opinii, będziemy dostosowywać projekt, aż do osiągnięcia 100% satysfakcji.

Limit poprawek zależy od wybranego pakietu cenowego za projekt wizytówki. Dokładne porównanie kosztów znajdziesz tutaj.

Niestety nie. Przy większości naszych produktów, wykonywanie jednej, czy kilku próbek, jest bardzo nieopłacalne. Zamiast tego dostarczamy wizualizacje, ukazujące jak będzie dokładnie wyglądała wizytówka, którą stworzymy.

Tak. Trzymamy wszystkie projekty w naszym archiwum przez minimum 3 lata.

Nigdy nie używamy projektów, ani grafik należących do Twojej firmy (logo, itp.). Zastrzegamy sobie możliwość ponownego użycia generatywnych grafik, które tworzymy (ikony, znaki wodne, patterny, mock-upy, itd.)

Jeden z pakietów cenowych za projekt wizytówki zakłada taką opcję. Dokładne porównanie kosztów znajdziesz tutaj.

Po prostu wyślij nam wiadomość z informacją, że akceptujesz wybrany projekt. Następnie przekierujemy Cię do formularza zamówienia.

Każde zlecenie wyceniamy indywidualnie. Koszt realizacji zależy od zastosowanych materiałów, technologii oraz wysokości nakładu. Aby otrzymać wycenę – wyślij do nas zapytanie z załączonym projektem i specyfikacją.

Wszystkie zapłaty pobieramy z góry przelewem na nasze konto bankowe. Rozpoczynamy pracę dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

Tak, wysyłamy fakturę emailem w formie elektronicznej. Jeśli chciałbyś otrzymać również wydrukowaną kopię – powiadom nas o tym przed złożeniem zamówienia.

Po otrzymaniu wpłaty wyślemy do Ciebie email z potwierdzeniem rozpoczęcia procesu produkcji. Gdy wizytówki będą gotowe, wyślemy je na wskazany przez Ciebie adres kurierem.

W trosce o bezpieczeństwo naszych przesyłek, korzystamy jedynie z usług kuriera. Wysyłka jest darmowa na terenie całej Polski. W niektórych przypadkach istnieje także opcja wysyłki do Paczkomatu – poinformuj nas o tym przed złożeniem zamówienia.

Wysyłamy wizytówki do wszystkich krajów UE. Koszt wysyłki jest wtedy uzależniony od państwa, do którego idzie przesyłka.

W Polsce wynosi on 1-2 dni roboczych od daty wysyłki. Jeśli przesyłka jest wysyłana za granicę, zależy to od kraju adresata.

Korzystamy z usług kurierów UPS, DPD, INPOST, TNT, DHL i GLS.

Niestety nie. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zamówisz kuriera, który odbierze od nas przesyłkę, we własnym zakresie.

Tak. Wyślemy email wraz z numerem przewozowym.

Niestety nie ma takiej możliwości – wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Wszystkie wizytówki wysyłane są w specjalnych, zabezpieczonych pudełkach, gwarantujących bezpieczną podróż.

Wszystkie zamówienia muszą zostać złożone mailowo, lub za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Ze względu na dużą ilość zapytań podjęliśmy decyzję o ich obsłudze przez nasz system CRM. Dzięki temu możemy odpowiadać na pytania znacznie szybciej i w razie potrzeby wrócić do omawianego wątku. Rozumiemy, że dla niektórych rozmowa telefoniczna jest niezbędna, dlatego w tej sytuacji prosimy o wcześniejsze złożenie zapytania mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego i podanie swojego numeru telefonu oraz godzin dostępności w których będziemy mogli się skontaktować. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Działamy wyłącznie internetowo i na ten moment nie udostępniamy możliwości zwiedzania naszej pracowni. Jeśli chciałbyś obejrzeć próbki materiałów, skontaktuj się z nami mailowo i wyślemy je kurierem.

Korzystamy jedynie z materiałów najwyższej jakości od sprawdzonych dostawców. Większość naszych realizacji jest wykonywana ręcznie i wymaga ogromnego nakładu pracy oraz skupienia. Utrzymanie poziomu premium wymaga odpowiedniej ceny, staramy się natomiast aby nasi Klienci finalnie zawsze wiedzieli za co płacą.

Ze względu na dynamiczne koszty materiałów, wszystkie indywidualne wyceny są ważne przez 2 tygodnie. Po tym czasie prosimy o weryfikację podanej kalkulacji i ewentualne uzyskanie nowej.

Potrzebujesz więcej informacji?