FAQ

Masz pytania?
My mamy odpowiedzi!

Możesz też do nas napisać
01. Ile kosztuje projekt wizytówki?

Koszt projektu zależy od wybranego pakietu cenowego. Dokładne porównanie kosztów znajdziesz tutaj. Dla Klientów posiadających własny projekt przygotowanie do druku jest wliczone w koszt realizacji.

02. Czy używacie szablonów?

Nie. Każda wizytówka jest unikatowa. Dostarczamy wizytówki tworzone pod konkretnego klienta i wierzymy, że powinny one być tak oryginalne jak posiadająca je firma lub osoba.
Posiadamy natomiast kilka gotowych projektów, które udostępniamy za darmo z możliwością zmiany danych na swoje. Można je zobaczyć tutaj.

03. Jak przebiega proces projektowania?

Zdajemy sobie sprawę, że zamawianie robionych na zamówienie produktów może być problematyczne. Dlatego staramy się, aby proces projektowania przebiegał jak najbardziej bezboleśnie. Po otrzymaniu od Ciebie niezbędnych informacji, nasi graficy przygotują koncept i prezentację wizytówki, oparte na fotorealistycznej wizualizacji i szczegółowej specyfikacji technicznej. Dzięki temu klient może od razu zobaczyć, jak będzie wyglądała jego przyszła wizytówka. Następnie, po otrzymaniu Twojej opinii, będziemy dostosowywać projekt aż do osiągnięcia 100% satysfakcji.

04. Jaka jest dopuszczalna ilość poprawek?

Limit poprawek zależy od wybranego pakietu cenowego za projekt wizytówki. Dokładne porównanie kosztów znajdziesz tutaj.

05. Czy dostanę fizyczny proof swojej wizytówki?

Niestety nie. Przy większości naszych produktów, wykonywanie jednej, czy dwóch próbek jest bardzo nieopłacalne. Zamiast tego dostarczamy wizualizacje, ukazujące jak będzie dokładnie wyglądała wizytówka, którą stworzymy.

06. Czy zachowujecie projekty do użycia w przyszłości?

Tak. Trzymamy wszystkie projekty w naszym archiwum przez minimum 3 lata.

07. Czy użyjecie mój projekt dla innych klientów?

Nigdy nie używamy projektów ani grafik należących do Twojej firmy (logo, itp.). Zastrzegamy sobie możliwość ponownego użycia generatywnych grafik, które tworzymy (ikony, znaki wodne, patterny, itd.)

08. Czy wyślecie mi pliki źródłowe mojego projektu?

Jeden z pakietów cenowych za projekt wizytówki zakłada taką opcję. Dokładne porównanie kosztów znajdziesz tutaj.

09. Jestem zadowolony z projektu. Co dalej?

Po prostu wyślij nam wiadomość z informacją, że akceptujesz wybrany projekt. Następnie przekierujemy Cię do formularza zamówienia.

10. Ile kosztują wasze wizytówki?

Każde zlecenie wyceniamy indywidualnie. Koszt realizacji zależy od zastosowanych materiałów, technologii oraz wysokości nakładu. Aby otrzymać wycenę – wyślij do nas zapytanie.

11. Jaki rodzaj płatności akceptujecie?

Wszystkie zapłaty pobieramy z góry przelewem na nasze konto bankowe. Rozpoczynamy produkcję dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

12. Czy wystawiacie faktury/rachunki?

Tak, wysyłamy fakturę emailem w formie elektronicznej. Jeśli chciałbyś otrzymać również wydrukowaną kopię – powiadom nas o tym przed złożeniem zamówienia.

13. Co się dzieje po otrzymaniu przez was mojej płatności?

Po otrzymaniu wpłaty wyślemy do Ciebie email z potwierdzeniem rozpoczęcia procesu produkcji. Gdy wizytówki będą gotowe, wyślemy je na wskazany przez Ciebie adres kurierem.

14. Ile kosztuje wysyłka?

W trosce o bezpieczeństwo naszych przesyłek, korzystamy jedynie z usług kuriera. Cena przesyłki jest doliczana do faktury i wynosi 19zł netto na terenie całej Polski.
Dla wszystkich zamówień na terenie Polski, na kwotę powyżej 1000 zł/netto koszt wysyłki jest darmowy.

15. Czy wysyłacie wizytówki za granicę?

Wysyłamy wizytówki do wszystkich krajów UE. Koszt wysyłki jest wtedy uzależniony od państwa, do którego idzie przesyłka.

16. Ile trwa czas dostawy?

W Polsce wynosi on 1-2 dni od daty wysyłki. Jeśli przesyłka jest wysyłana za granicę, zależy to od kraju adresata.

17. Jakiej firmy przewozowej używacie?

Korzystamy z usług kurierów UPS, DPD, TNT i GLS.

18. Czy mogę skorzystać z innego kuriera?

Niestety nie. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zamówisz kuriera, który odbierze od nas przesyłkę, we własnym zakresie.

19. Czy podajecie numer przesyłki?

Tak. Wyślemy email wraz z numerem przewozowym.

20. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości – wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

21. Jak pakowane są wasze wysyłki?

Wszystkie wizytówki wysyłane są w specjalnych, zabezpieczonych pudełkach, gwarantujących bezpieczną podróż.

22. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Wszystkie zamówienia muszą zostać złożone mailowo, lub za pośrednictwem naszej strony internetowej.

23. Dlaczego na waszej stronie nie ma numeru telefonu?

Ze względu na dużą ilość zapytań podjęliśmy decyzję o ich obsłudze przez nasz system CRM. Dzięki temu możemy odpowiadać na pytania znacznie szybciej i w razie potrzeby wrócić do omawianego wątku. Rozumiemy, że dla niektórych rozmowa telefoniczna jest niezbędna, dlatego w tej sytuacji prosimy o wcześniejsze złożenie zapytania mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego i podanie swojego numeru telefonu oraz godzin dostępności w których będziemy mogli się skontaktować. Dziękujemy za wyrozumiałość.

24. Czy posiadacie stacjonarny showroom?

Działamy wyłącznie internetowo i na ten moment nie udostępniamy możliwości zwiedzania naszej pracowni. Jeśli chciałbyś obejrzeć próbki materiałów, skontaktuj się z nami mailowo i wyślemy je kurierem.

25. Dlaczego ceny są tak wysokie?

Korzystamy jedynie z materiałów najwyższej jakości od sprawdzonych dostawców. Większość naszych realizacji jest wykonywana ręcznie i wymaga ogromnego wkładu pracy i skupienia. Utrzymanie poziomu premium wymaga odpowiedniej ceny, staramy się natomiast aby nasi Klienci finalnie zawsze wiedzieli za co płacą.

26. Czy podane wyceny są stałe?

Ze względu na dynamiczne koszty materiałów, wszystkie indywidualne wyceny są ważne przez 2 tygodnie. Po tym czasie prosimy o weryfikację podanej kalkulacji i ewentualne uzyskanie nowej.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?