[[[["field33","equal_to","firm\u0119"]],[["show_fields","field108,field97,field101,field105,field106"]],"and"],[[["field33","equal_to","osob\u0119 fizyczn\u0105"]],[["show_fields","field101"]],"and"],[[["field107","equal_to","NIE"]],[["show_fields","field102,field109,field110,field111"]],"and"],[[["field115","equal_to","inny"]],[["show_fields","field116"]],"and"]]
1 Akceptacja regulaminu
2 Dane rozliczeniowe
3 Dane do wysyłki
4 Zamawiany produkt
5 Akceptacja projektu
6 Złożenie zamówienia
Formularz zamówienia

Zamówienie.

Zamówienie na realizację wizytówek można złożyć po akceptacji projektu drogą mailową.
W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem biuro@pracowniawizytowek.pl.
Poniższy formularz jest niezbędny dla realizacji zamówienia.
Wypełnienie formularza jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

Akceptacja regulaminu i polityki prywatności.

Akceptacja regulaminu i pozwolenie na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach przeznaczonych dla realizacji zlecenia, jest niezbędne do złożenia zamówienia. Zastrzegamy możliwość wykorzystania zdjęć realizacji lub projektu w celach marketingowych, na przykład umieszczenia ich w naszej galerii lub na kanałach społecznościowych. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na powyższe ustalenia lub nie akceptują polityki prywatności bądź regulaminu, prosimy o kontakt mailowy. Regulamin i polityka prywatności są dostępne pod adresem: https://pracowniawizytowek.pl/regulamin/.





Imię
Nazwisko
Nazwa firmy
Numer NIP
Adres rozliczeniowyPełny adres firmy / osoby zamawiającej.
0 /




Czy adres do wysyłki jest taki sam jak adres rozliczeniowy?
Nazwa firmy / Imię i nazwisko
Adres do wysyłkiPełny adres odbiorcy
0 /
Osoba kontaktowaOsoba odbierająca przesyłkę.
Telefon kontaktowyNumer dla kuriera dostarczającego przesyłkę.
Dodatkowe informacje dla kuriera
0 /




Jaki?Wypełnij, jeśli zaznaczyłeś opcję Inny produkt.

Nakład: [ field68 * field67 ] sztuk

ilość kompletówNa podstawie korespondencji mailowej.
ilość sztukNa podstawie korespondencji mailowej.




Akceptacja projektu.

Na podstawie pliku przesłanego w wiadomości e-mail. Akceptując projekt potwierdzają Państwo prawidłowość zawartych w nim danych oraz specyfikacji. Po zaznaczeniu tej opcji nie będzie możliwe dokonywanie poprawek a wszelkie reklamacje dotyczące błędów merytorycznych, literówek, itp. nie będą uwzględniane.



Zaakceptowany projektProszę wpisać nazwę pliku zaakceptowanego projektu.
Dodatkowe informacje
0 /

Przypominamy, że Zamawiający ponosi odpowiedzialność za dokładne sprawdzenie treści projektu. Przed akceptacją prosimy bardzo dokładnie sprawdzić jego poprawność!





Dziękujemy za złożenie zamówienia!

Aby dokończyć swoje zamówienie, naciśnij poniższy przycisk. 

Informujemy, że złożenie zamówienia jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty. W przypadku rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty 50% wartości zamówienia z tytułu poniesionych przez nas kosztów przygotowania do wykonania realizacji. Za rezygnację z zamówienia przyjmuje się brak dokonania wpłaty w terminie do 7 dni roboczych od terminu zapłaty umieszczonego na fakturze pro-formie.



keyboard_arrow_leftcofnij
Dalejkeyboard_arrow_right